LEVERING EN BEZORGING

Alle reguliere bestellingen* worden na betaling zo snel mogelijk verwerkt en binnen 3 werkdagen aangeboden aan onze transporteur.
Bestellingen die op werkdagen voor 3 uur ‘s middags (NL tijd) ontvangen en betaald zijn, worden dezelfde werkdag nog door ons verwerkt (, met uitzondering van (Nationale) feest- en gedenkdagen).
Tijdens sale periodes en launches van nieuwe collecties, kan de verwerkingstijd echter iets langer duren dan normaal,
wij zullen alle bestellingen ook dan zo snel als mogelijk verzenden en houden u (net als altijd) op de hoogte van de verzending van uw pakket per e-mail.

Naar verwachting word het pakket met verzending binnen NL, de daaropvolgende bezorgdag al door de bezorgsienst aan de deur aangeboden.

Alle bestellingen worden automatisch met ‘Track and Trace’ code verstuurd. Dit betekent dat uw pakket altijd traceerbaar is. Dit tracking-nummer ontvangt u per e-mail, zodra uw pakket is verwerkt.

Let op; Het track-and-trace systeem is nog niet in alle landen waar naar wij naar toe verzenden beschikbaar.

Let wel;
– Tijdens transport / na verzending kunnen orders niet meer geannuleerd of aangepast worden.
– U bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het verzendadres zoals u dat bij ons aanlevert tijdens het check-out proces. Indien dit adres niet correct is aangeleverd, zijn wij niet verantwoordelijk voor een foutieve aflevering, of de extra kosten van een nieuwe verzending.

Verzendkosten
Let op: Er zijn enkele items in de shop, die vanwege het gewicht of de maat, afwijken van de reguliere verzending tarieven.
Deze uitzonderingen worden genoemd op de product pagina van het desbetreffende artikel.
* Ons meubilair word apart verzonden (via drop shipping, direct vanaf de leverancier) en kan daardoor niet samen met de kleding en accessoires verzonden worden.
Voor deze artikelen zullen na boeking / plaatsing van uw order, de uiteindelijke verzendkosten voor u door berekend worden per adres. Wij stellen u hiervan op de hoogte via e-mail.

Brievenbus verzending; Ook bieden wij voor kleine / platte bestellingen binnen NL brievenbus verzending aan.
Bestellingen die geschikt zijn om per brievenbuspost te kunnen verzenden, worden automatisch door ons systeem per order geselecteerd. Dit gebeurt op basis van het totaal aantal aan artikelen in een order, de maat van de artikelen in opgevouwen vorm, de totale waarde van de geplaatste order en/of de keuze van betaling. Mocht u het idee hebben dat bij uw order niet de juiste verzendwijze beschikbaar is, laat dit ons dan even weten per e-mail.
De kosten van brievenbusverzending is €3,75.
Brievenbus verzendingen zijn alleen mogelijk voor verzendadressen binnen NL.

REGULIER PAKKET / STANDAARD TARIEVEN
Nederland: Voor alle reguliere bestellingen tot €100,- bedragen de verzendkosten vanaf €5,95 per bestelling. Orders vanaf €100,- worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen, Express levering en/of meubels). Dit omdat u via onze zendmaatschappij sendcloud zelf kunt aangeven via welke leverancier uw pakket geleverd mag worden.
Kleine / platte pakketten binnen NL, zullen als brievenbuspakket verzonden worden. Deze worden door PostNL afgeleverd en zijn ook met track en trace te volgen. Hier hoeft u echter niet voor aanwezig te zijn op het afleveradres, op het moment van aflevering. Handig voor u én beter voor het milieu, omdat er nooit 2x gereden hoeft te worden.
Voor al het meubilair gelden eigen verzendprijzen, afhankelijk van de maat, het gewicht en het aantal dozen per artikel.
Let op; Omdat het meubilair via drop shipping direct vanaf de leverancier naar u toe verzonden word, kunnen de verzendkosten van deze grote artikelen sterk verschillen per merk.

België & Duitsland: de reguliere verzendkosten zijn €8,50 per bestelling. Orders vanaf €150,- worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen, Express levering en/of meubilair).
Voor meubels gelden speciale tarieven, afhankelijk van het product en het merk. Voor een prijsopgave kunt u ons altijd een mailtje sturen.

Europa EU-1 : de basis verzendkosten zijn vanaf €15,50 per bestelling. Orders vanaf €250,- worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen, Express levering en/of meubilair.)
Voor meubels gelden speciale tarieven, afhankelijk van het product en het merk. Voor een prijsopgave kunt u ons altijd een mailtje sturen.

Europa EU-2 + Non-EU : de basis verzendkosten zijn vanaf €20,50 per bestelling. Orders vanaf €350,- worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen, Express levering en/of meubilair.)
Voor meubels gelden speciale tarieven afhankelijk van het product en het merk. Voor een prijsopgave kunt u ons altijd een mailtje sturen.

(De rest van de) WERELD : de basis verzendkosten zijn vanaf €25,50 per bestelling. Orders vanaf €450,- worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen, Express levering en/of meubilair.)
Houd er alsjeblieft rekening mee dat de via PostNL internationaal verstuurde pakketten, verwekt zullen worden door de lokale douane van het land van ontvangst. Deze lokale douane-inklaringstijd moet worden opgeteld, boven op de reguliere transporttijd. Omdat dit wordt gedaan door de lokale autoriteiten, zijn wij niet in staat om het proces te versnellen, en dus afhankelijk van derden in deze. De verwerkingstijd van de douane kan helaas erg verschillen per land, van slechts 1 dag tot meerdere weken.
>> Wilt u liever een snellere verzending via onze EXPRESS koeriersdienst, dan kan dat uiteraard ook, zie hiervoor de tabel heirboven voor een prijsopgave van de extra transportkosten.
>> Voor meubels gelden speciale tarieven afhankelijk van het product en het merk. Ook voor deze prijsopgave kunt u ons altijd contacteren.

In principe verzenden wij wereldwijd / naar alle landen; enkele landen worden echter uitgesloten vanwege een te hoog fraude risico en/of leverings risico. Mocht het land van uw keuze niet beschikbaar zijn bij check-out in de shop; laat het dan even weten via e-mail en dan voegen wij deze (waar mogelijk) zo snel mogelijk toe.

Export
Note;  EXCL. BTW ; Voor bestellingen die verzonden worden naar een land buiten de EU (non-EU & WERELD zendingen), rekenen wij geen BTW (21%). Deze BTW vrijstelling word automatsich verekend in het winkelmandje, na keuzen van het land van verzending.
Houdt u er alstublieft rekening mee dat voor pakketten verzonden naar landen buiten de EU (non-EU & WERELD zendingen), er nog een toevoeging van belasting en/of invoerrechten bijkomt. Deze kosten zitten niet inbegrepen in het totaal bedrag van een bestelling en zullen bij ontvangst van het pakket door het verzendbedrijf (PostNL, de Express koerierservice of één van hun buitenlandse partners) in rekening worden gebracht aan de ontvanger. Orange Mayonnaise kan geen uitspraken doen over de hoogte van dit bedrag. Wij advieseren u daarover contact op te nemen bij uw lokale douane. Deze douane kosten zijn voor de ontvanger van het pakket en worden niet door Orange Mayonnaise vergoed.
>> LIENELOE werkt niet mee aan ‘verzenden als cadeau’ of aanpassing van het orderbedrag op de export / douane aangifte om importbelasting en/of invoerrechten te verlagen.

Niet meer op voorraad
Is een artikel of maat onverhoopt niet meer op voorraad neem dan contact met ons op, of klik op de RESERVERING optie bij de uitverkochte maat van het betreffende artikel, en wij zullen ons best doen om dit artikel alsnog aan u te kunnen leveren. Mocht het artikel weer op voorraad zijn, dan ontvangt u hier automatisch bericht van per e-mail.

Pakket / verzendzak beschadig of niet compleet bij levering
Indien je pakket beschadig geleverd word door 1 van onze verzenders, laat dan een aantekening maken van het beschadigde pakket bij de verzender (direct bij aanname) en laat ons dan ook direct (binnen 2 dagen, per e-mail) weten dat je het poststuk beschadigd of incompleet hebt ontvangen, incl. foto’s van het verder door jou nog ongeopende pakket, en evt. foto’s van beschadigde artikelen.
De verzendzakken die wij gebruiken zijn niet zonder zichtbare schade te openen, mocht er dus evt. iets uit de zak ontvreemd zijn, zal dit altijd al aan de buitenkant zichtbaar zijn.
Wij zullen dan als afzender onderzoek doen naar het pakket en contact opnemen met onze verzender.
Ook de verzender kan hierbij vragen om foto’s van de beschadigde inhoud, de doos/verzendzak/poststuk en evt. ander verpakkingsmateriaal, waarna wij de bij ons ontvangen foto’s met onze verzender zullen delen.
>> Let op; Schademeldingen of incomplete zendingmeldingen die we later dan 2 dagen na aanname van het pakket bij ons ontvangen, of zonder de genoemde bewijsstukken, kunnen wij helaas niet accepteren.